Η επικεφαλής της Αλβανικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (AKSHI), Mirlinda Karçanaj, έσπευσε να υπογράψει τη σύμβαση με την «Spot Communications», κλείνοντας τα μάτια στις παραβάσεις που έγιναν στον διαγωνισμό.
Νικήτρια εταιρεία ανακηρύχθηκε η «Spot Communicatiuons», ενώ η εταιρεία που συμμετείχε στον διαγωνισμό ήταν και η «1Up». O Mirza Alibegaj, σήμερα ο διαχειριστής του «Spot Communicatiuons» το 2013, ήταν ο διαχειριστής του «1Up» και διορίστηκε διαχειριστής μετά την αποχώρηση του Theodhoro Çami.
Το 2013 η «Le Spot Group» ήταν συνεργάτης με την εταιρεία «1Up», σήμερα η «Le Spot Group» είναι συνεργάτης της εταιρείας «Spot Communicatiuons».
1.7 δισ. λεκ δαπανήθηκαν και δεν χρησιμοποιήθηκαν για τη διαφήμιση του e-Albania.
Τα ερωτήματα είναι συγκεκριμένα: Πού κατέληξαν 1,7 δισ. Λεκ; Και πώς ξοδεύτηκαν;
Η επικεφαλής της AKSHI αρνείται να είναι ανοιχτή για το πού κατέληξαν τα 1,7 εκατ. λεκ και πώς δαπανήθηκαν. Παρόλο που έχει νομική υποχρέωση να είναι διαφανής με τα δημόσια κεφάλαια, η Mirlinda Karçanaj επέλεξε να σιωπήσει, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο έντονες σκιές αμφιβολίας για την υπογεγραμμένη σύμβαση και τον τελικό προορισμό των δημόσιων πόρων.
Αν και κρατά κάτω από το τραπέζι τη σχέση των υπηρεσιών που παρέχει η νικήτρια εταιρεία, αποφεύγει τη νομική υποχρέωση και είναι ερμητική με τα ΜΜΕ στην παροχή πληροφοριών.
Τοπικό αλβανικό μέσο έχει ετοιμάσει φάκελο για την Ειδική Εισαγγελία κατά της Διαφθοράς και του Οργανωμένου Εγκλήματος για τη συγκεκριμένη δημόσια υπάλληλο.