Ένα πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε σήμερα με την πτήση της γραμμής Πίζα-Τίρανα της εταιρείας Wizz Air, με τους επιβάτες να παραμένουν «όμηροι» για ώρες στο αεροδρόμιο της Ιταλίας.
Σύμφωνα με τις μαρτυρίες τους, η συγκεκριμένη πτήση παρουσίασε σοβαρά προβλήματα και καθυστέρησε σημαντικά. Αρχικά, η εταιρεία είχε εκδώσει περισσότερα εισιτήρια από την πραγματική χωρητικότητα του αεροσκάφους, προκαλώντας σύγχυση μεταξύ των επιβατών.
Η ταλαιπωρία, ωστόσο, δεν σταμάτησε εκεί. Οι επιβάτες επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο, όπου παρέμειναν για περισσότερα από 40 λεπτά μέσα στη ζέστη, χωρίς καμία εξήγηση. Ξαφνικά τους ζητήθηκε να κατέβουν ξανά στο αεροδρόμιο, επειδή είχε διαπιστωθεί σοβαρό τεχνικό πρόβλημα: ένα σκασμένο ελαστικό.
«Μας είπαν ότι πρέπει να περιμένουμε να φέρουν νέο λάστιχο από τη Ρώμη. Δεν ξέρουμε πότε θα φύγουμε», δήλωσε ένας από τους επιβάτες, προσθέτοντας ότι ανάμεσά τους βρίσκονται παιδιά, ηλικιωμένοι, ασθενείς και άνθρωποι με αναπηρία που δυσκολεύονται να αντέξουν την αναμονή. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, το προσωπικό της εταιρείας απείλησε τους επιβάτες ώστε να μη δημοσιοποιήσουν το περιστατικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ένας επιβάτης περιέγραψε την εμπειρία ως εξής: «Μας είπαν να περιμένουμε στο αεροδρόμιο και δεν ξέρουμε πότε θα φύγουμε. Υπάρχουν παιδιά, ηλικιωμένοι και άτομα με προβλήματα υγείας. Μας απείλησαν να μη δημοσιεύσουμε βίντεο και μας ζήτησαν να μην το διαδώσουμε. Παρακαλούμε, δημοσιεύστε το!»
Η Wizz Air έχει στο παρελθόν δεχθεί παρόμοιες καταγγελίες για καθυστερήσεις και κακή μεταχείριση επιβατών, που μένουν για ώρες σε πολύ δύσκολες συνθήκες, ειδικά εν μέσω καύσωνα.
Επιπλέον, στο Διεθνές Αεροδρόμιο «Galileo Galilei» της Πίζας, ένα άλλο περιστατικό προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη ένταση και καθυστερήσεις, όταν το αεροσκάφος της ίδιας εταιρείας παρουσίασε σοβαρή βλάβη, με δύο σκασμένα ελαστικά στο σύστημα τροχών.
Οι επιβάτες, ανάμεσά τους και ο Ιταλός δημοσιογράφος Αλεσάντρο Μαρτίνι, ενημερώθηκαν ότι το αεροδρόμιο της Πίζας δεν διαθέτει την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη για την επιδιόρθωση του συγκεκριμένου προβλήματος. Έτσι, πρέπει να περιμένουν βοήθεια από τη Ρώμη.
Μέχρι στιγμής, η αεροπορική εταιρεία δεν έχει επιβεβαιώσει αν θα σταλεί νέο αεροσκάφος για την εκτέλεση της πτήσης ή αν το υπάρχον αεροσκάφος θα επισκευαστεί επί τόπου. Οι επιβάτες παραμένουν εγκλωβισμένοι για αδιευκρίνιστο χρονικό διάστημα, εκφράζοντας έντονη ανησυχία για την έλλειψη στοιχειώδους τεχνικής υποστήριξης σε ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ιταλίας.